تبلیغات در لایت باکس مترو

تبلیغات در ایستگاه‌های مترو تضمین می‌کند که با حداقل سرمایه بیشترین مخاطب را جذب برندتان کنید. این شیوه تبلیغاتی، به برند اجازه می‌دهد تا بر اساس بودجه مدنظر خود، یک کمپین تبلیغاتی طراحی و راه اندازی کند. علاوه بر آن، تبلیغات در مترو با توجه به ارائه فرمت های گوناگون تبلیغاتی ، بازگشت سریع سرمایه و پوشش گسترده تبلیغات را نیز تضمین می کند.

یکی از فرمت های جذاب تبلیغات در مترو ، تبلیغات در لایت باکس های نزدیک معابر پله های برقی مترو است . لایت باکس ها، تابلوهای بزرگی هستند که در قسمت راه پله های مترو قرار می گیرند . تبلیغات در لایت باکس مترو با وجود هزینه های نسبتا بالا یکی از موثرترین شیوه‌های تبلیغات محیطی محسوب می شود .

این تابلوها دارای ابعاد بزرگ ( تا 2 متر) بوده و باعث می شوند که تبلیغات شما بر روی دیوارهای خاکستری مترو جلب توجه کند. اگر می خواهید تبلیغات خود را در معابر مترو تهران و حومه اکران کنید، می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. کارشناسان فروش ما در آسانگار همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه آمار دقیق از ایستگاه‌های مترو و همچنین مشاوره در زمینه انتخاب مناسب ترین رسانه در مترو هستند .

واحد فروش تهران : 88787121

واحد فروش کرج : 09224843673