راه‌اندازی بستر تبلیغاتی «آسامدیا» در داروخانه‌ها

یکپارچه‌سازی تبلیغات در نقطه فروش(POS) با نام «آسامدیا» آغاز شد.این بستر نوین تبلیغاتی به صاحبان کسب‌وکار امکان می‌دهد تا تیزرهای تبلیغاتی خود را بر روی نمایشگرهای مستقر در بالای صندوق‌های پرداخت الکترونیکی پخش کنند.

آسامدیا با همکاری دیجی‌ساین این اقدامات را در فاز اول در داروخانه‌های شهر تهران آغاز کرده است. این همکاری موجب شده تا داروخانه‌ها به بستر مناسبی برای تبلیغات دیجیتال تبدیل شوند و برندها بتوانند به صورت هدفمند و مؤثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

 جزئیات تیزرهای تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی در سیکل‌های پنج‌دقیقه‌ای و به مدت ۱۲ ساعت در روز پخش می‌شوند. حداقل میزان پخش در هر ساعت 12 بار و در طول روز جمعا 144 بار است. ویدیوهایی که در این بستر پخش می‌شوند، به صورت عمودی با فرمت MP4 و مدت زمان هر کدام ۱۵ ثانیه هستند. این تبلیغات بدون صدا پخش می‌شوند تا مزاحمتی برای محیط آرام داروخانه‌ها ایجاد نکنند.

 تعرفه تبلیغات در داروخانه ها

هزینه پخش یک ماه تبلیغ برای هر رسانه در هر داروخانه دو میلیون تومان تعیین شده است. برای برندهایی که قصد تبلیغ در ۱۰۰ داروخانه را دارند، هزینه کل ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

در صورتی که برندها تمایل داشته باشند داروخانه‌های مستقر در مناطق خاصی را جهت تبلیغ انتخاب کنند، تعرفه برای هر داروخانه ده میلیون تومان می‌باشد.

مزایای تبلیغ در بستر آسامدیا

داروخانه ها به دلیل ماهیت فعالیت خود، مکان هایی هستند که افراد مختلف با نیازهای متفاوت در آن حضور دارند. با توجه به اینکه روزانه بیش از صد هزار نفر در داروخانه های تحت پوشش صندوق های پرداخت هوشمند آسامدیا با این رسانه در ارتباط هستند، این بستر تبلیغاتی به کسب و کارها امکان می دهد تا بطور مستقیم با مخاطبانی که نیاز به محصولات یا خدمات خاصی دارند، ارتباط برقرار کنند.

یکی از ویژگی های برجسته بستر تبلیغاتی آسامدیا تمرکز بر تبلیغات در نقطه فروش(POS) است که به کسب و کارها این امکان را می دهد تا با جلب توجه مشتریان در لحظه خرید، فروش آنی خود را افزایش دهند و تجربه خرید بهتری را برای مشتریان فراهم کنند.

این ویژگی منحصربفرد، آسامدیا را به یک انتخاب ایده آل برای کسب و کارهایی که به دنبال افزایش تعامل با مشتریان هستند، تبدیل میکند.

راه‌اندازی بستر تبلیغاتی «آسامدیا» در داروخانه‌ها گامی مهم در جهت نوآوری در تبلیغات و استفاده از فناوری‌های روز دیجیتال است. این بستر به صاحبان کسب‌وکار امکان می‌دهد تا تبلیغات خود را به صورت هدفمند و در محیط‌های مناسب پخش کنند.

امیدواریم که این طرح بتواند تاثیر بسزایی در افزایش بازدهی تبلیغات و بهبود تجربه مشتریان داشته باشد. منتظر فازهای بعدی این پروژه در سایر نقاط شهر و کشور باشید.